Celodenní konference
pro e-shopy

Zažijte den plný inspirace a načerpejte
know-how pro rozvoj svého e-shopu.

Sobota 21. září 2024

Holandská 12, Brno

Zdarma pro e-shopy

18

tematických
přednášek

10

praktických
workshopů

18+

poradenských
stánků

E-commerce day posune
váš e-shop na další level.

Můžete se těšit na nabitý program plný tematických přednášek a workshopů od řečníků, kteří jsou předními experty ve svém oboru. Čekají vás aktuální témata od marketingu, práva, účetnictví až po logistiku. Pokryli jsme nejčastější otázky, které e-shopaři řeší, díky čemuž odejdete s jasnými a praktickými informacemi, které využijete při zdokonalování vašeho e-shopu. Na své si přijde opravdu každý.

Připraveny budou také partnerské stánky, se kterými můžete probrat vaši situaci a případně navázat spolupráci, která posune váš e-shop zase o kousek dál. Vzdělání a hodnotné informace budou opravdu na každém rohu. A taky spousta zábavy.

Celým dnem vás budou doprovázet skvělí moderátoři a o přestávkách máme připraveny další aktivity, které naladí tu správnou atmosféru. Nakonec vše zakončíme afterparty, kde se můžete zapojit do organizovaného networkingu, seznámit se s ostatními účastníky a třeba i nějaký ten drink. Tuto akci nesmíte propásnout.

Malá ochutnávka z připravovaného programu

Program se připravuje

V následujících dnech se můžete těšit na první ochutnávky programu a brzy bude program finálně zveřejněn.

Jak vypadal
minulý ročník?

Jak vypadal
minulý ročník?

Šestý ročník opět v prostředí hotelu Courtyard by Marriott!

Konference E-commerce day se bude opět konat v prostorách hotelu Courtyard by Marriott.

Budou na vás čekat 2 přednáškové sály a 2 workshopové místnosti se supermoderním vybavením. Taktéž bude k dispozici bar a spoustu prostoru pro odpočinek, zábavu a seznámení se s ostatními účastníky.

Výhodou nového prostoru je i dostupné parkoviště. A samozřejmě je možnost ubytování přímo v hotelu, takže to po afterparty nebudete mít daleko.

Hotel Courtyard by Marriott. v Brně sídlí na adrese Holandská 12, Brno a je tedy ideálním místem, které dokáže spojit 3 základní pilíře naší akce, a to vzdělání, zábavu a networking.

Konferenci pořádá komunita GUG

GUG je nezisková organizace s dlouholetou tradicí, která funguje za podpory projektu Google Digitální garáž, jejíž hlavní náplní je pořádání vzdělávacích akcí, díky kterým mohou předávat své znalosti mezi co nejvíce lidí. Společně s ní a dalšími organizátory akce jsme byly schopni pro vás tuto konferenci uspořádat.

Hlavní komunitní partner

Partneři

SmartEmailing
Shoptet
Seznam
Heureka group
Děkovačka
 Affilbox
BaseLinker
ZCOM
Mergado
Acomware
SHEAN Group
Byteca
Techmates
WebCzech
Comgate
Shipmall
Omnicado
Balíkobot

Mediální partneři

Další partneři

Za podpory

APEK
PR klub
#HolkyzMarketingu
Fotospin
Weiserstudio
Včelí banka

Často se nás ptáte

Kdy a kde se bude konference konat?

Konference se bude konat v sobotu 21. září 2024 v prostorách hotelu Courtyard by Marriott, který se nachází na adrese Holandská 12, Brno.

Co mě na konferenci čeká?

Nabitý celodenní program ve 2 přednáškových sálech a 2 workshopových místnostech, poradenské stánky partnerů, zábavný program v coffee breacích a pro ty odvážnější i afterparty, kde se můžete těšit také na organizovaný networking.

Jak a kdy se můžu na konferenci registrovat?

Registrace spouštíme 2. července ve 14:00. Registrační formulář naleznete ve spodní části stránky.

Je konference pro e-shopy zdarma?

Ano, registrace pro majitele a zaměstnace e-shopů je zcela zdarma. 

Pro všechny ostatní, kteří e-shop nevlastní nebo nejsou jeho přímými zaměstnaci je možné se konference také zúčastnit. Máme k dispozici pouze omezené množství vstupenek za cenu 1 290 Kč včetně DPH.

Pokud nejsem z e-shopu mám konferenci také zdarma?

Bohužel nikoliv. Je možnost si však zakoupit vstupenku za cenu 1 290 Kč včetně DPH. 

Na konferenci rozlišujeme 2 typy účastníků, kteří:

  • jsou přímo z e-shopu - jedná se tedy o majitele, manažery či jiné přímé zaměstnance e-shopu, kteří pracují pro daný e-shop interně. Interní zaměstnanec je člověk, který pracuje pouze pro jeden e-shop a vykonává zde činnosti např. spojené s marketingem, řízení skladu, logistikou, zákaznickou péči, IT nebo se např. stará o produktové portfolio daného e-shopu. Nejedná se tedy o externího pracovníka, který pro daný e-shop pracuje externě a současně poskytuje své služby i dalším e-shopům. Zároveň se nejedná o interní zaměstnance firem např. marketingových agentur, nástrojů pro e-shopy, které sice poskytují své služby pro e-shopy, ale interní zaměstanci nejsou přímo z daného e-shopu.
  • nejsou přímo z e-shopu - jedná se tedy o firmy nebo jednotlivce na volné noze, kteří sice poskytují své služby e-shopům, ale e-shop nevlastní ani nejsou jeho přímými zaměstnanci. Jedná se tedy o majitele, manažery či ostatní interní zaměstnance marketingových agentur, nástrojů pro e-shopy např. platebních bran, krabicových řešení pro e-shopy, e-mailingových nástrojů a dalších služeb pro e-shopy. 

E-shopy při registraci a vstupu na konferenci pečlivě kontrolujeme.

Jak a kdy se můžu registrovat na workshopy?

Na workshopy se bude možnost přihlásit v den konání akce, a to ráno na informacích. Každý se bude moci přihlásit pouze na 3 workshopy, které se nekonají ve stejný čas. Množství účastníků na workshopech je omezené, proto doporučujeme přijít co nejdříve, než budou všechna místa zabrána.

Jak se na konferenci dostanu?

Hotel Courtyard by Marriott v Brně se nachází na adrese Holandská 12.

Pokud jedete na konferenci autem, tak můžete zaparkovat přímo v areálu Hotelu Courtyard by Marriott, kde je k dispozici omezený počet parkovacích míst, tato parkovací místa jsou placená.

V případě, že jedete MHD, tak nejbližší autobusová zastávka je Holandská, která se nachází přímo u hotelu Courtyard by Marriott.

Je na konferenci zajištěno připojení k internetu?

Ano, po celý den pro vás bude k dispozici zdarma bezdrátové připojení k internetu a elektrické zásuvky na každém rohu.

Jak je to s jídlem a pitím?

Na místě bude po celou dobu akce k dispozici bar, kde si můžete zakoupit drobné občerstvení, dobrou kávu a další nápoje. Okolo 11:00 přijedou před budovu foodtrucky, kde si budete moci zakoupit teplé jídlo. K dispozici bude až do konce hlavního programu. Případně je v blízkém okolí několik restaurací či rychlých občerstvení kam si můžete v obědové pauze zajít.

Bude afterparty?

Ano, bude. Po skončení hlavního programu v 17:00 bude následovat afterparty přímo v Courtyard by Marriott, kde vás čeká organizovaný networking, zábavný program, nějaké ty drinky a hlavně si budete moci popovídat s řečníky, organizátory či s dalšími účastníky akce.

Budou z přednášek záznamy?

Ano, přednášky budou nahrávané. Záznamy si můžete zakoupit v předprodeji za 390 Kč včetně DPH. Případně až po konferenci, kdy bude cena 1 290 Kč včetně DPH. Cena záznamů je stejná, jak pro vstupenky typu E-shopař tak i Standard. 

Registrace

K dispozici jsou dva typy vstupenek. E-SHOPAŘ vstupenka je pro hlavní cílovou skupinu naší konference, což jsou majitelé, manažeři nebo interní zaměstnanci e-shopů, pro které je vstup zcela ZDARMA. Pro všechny ostatní je tu vstupenka STANDARD, kterých je pouze omezené množství a lze si ji zakoupit za 1 290 Kč.

E-SHOPAŘ

Zdarma

Jsem majitel e-shopu či jeho přímý (interní) zaměstnanec. Můžu zde vykonávat například marketing, logistiku nebo pracovat v IT. Nejsem externí pracovník a e-shop není jedním z mých klientů.

Registrovat se zdarma

STANDARD

1 290 Kč včetně DPH

Nejsem majitel e-shopu a ani pro žádný nepracuji jako přímý (interní) zaměstnanec. Pracuji v agentuře, jsem freelancer či jakýkoliv jiný externí pracovník. E-shop je můj klient, ale žádný přímo nevlastním.

Koupit si vstupenku