Workshopy

Jedná se o praktickou formu vzdělání v menším množství účastníků, díky čemuž může přednášející rozebrat konkrétní téma více do hloubky a individuálně se Vám věnovat. U nás se můžete těšit na 10 workshopů na různá témata. Jejich seznam naleznete níže.

Jak se registrovat na workshopy?

Na workshopy se bude možnost přihlásit v den konání akce, a to ráno na informacích. Každý se bude moci přihlásit pouze na 3 workshopy, které se nekonají ve stejný čas. Množství účastníků na workshopech je omezené, proto doporučujeme přijít co nejdříve, než budou všechna místa zabrána.

Seznam workshopů

Umění vyjednávání: Jak získat výhodnější podmínky

Workshop tě naučí, jak vyjednáva tvrdě a efektivně– a přitom si udržet dobrý vztah s klientem nebo partnerem. Zaměříme se na praktické taktiky, budování důvěry a zvládání obtížných situací. Odneseš si konkrétní postupy, které můžeš hned využít v reálných jednáních.... Zobrazit více

Workshop tě naučí, jak vyjednáva tvrdě a efektivně– a přitom si udržet dobrý vztah s klientem nebo partnerem. Zaměříme se na praktické taktiky, budování důvěry a zvládání obtížných situací. Odneseš si konkrétní postupy, které můžeš hned využít v reálných jednáních.

Zobrazit méně

Jak vytvořit skvělý obsah pro e-shop a jakých chyb se vyvarovat

Jak vytvořit úspěšné texty pro nejdůležitější sekce e-shopu – kategorie, produkty, kampaňové landing page nebo stránky o značce? Jaké osvědčené postupy k tomu využít? A jaké jsou naopak nejčastější chyby, které zabíjejí srozumitelnost a přesvědčivost vašich textů? Naučte se tvořit skvělý e-shopový o... Zobrazit více

Jak vytvořit úspěšné texty pro nejdůležitější sekce e-shopu – kategorie, produkty, kampaňové landing page nebo stránky o značce? Jaké osvědčené postupy k tomu využít? A jaké jsou naopak nejčastější chyby, které zabíjejí srozumitelnost a přesvědčivost vašich textů? Naučte se tvořit skvělý e-shopový obsah na workshopu plném příkladů z 15 let praxe.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok
  • Tužka
  • Případně laptop

Jak řídit e-shop jako finanční profík

Zjistíte, jaké finanční ukazatele sledovat, jak je jednoduše získat a co vám o zdraví vašeho e-shopu skutečně řeknou. Ukážeme vám, jak řídit marži, náklady na marketing a dopravu a jak zavést přehledné finanční řízení, které zvládnete i bez MBA.

Jak zvýšit konverze díky odhalení slabých míst e-shopu

Chcete zjistit, proč zákazníci opouštějí váš e-shop bez nákupu? Kam nejčastěji klikají, kde váhají a proč nedokončí objednávku? Microsoft Clarity vám dá odpovědi! V tomto worshopu se podíváme na praktické využití heatmap, nahrávek návštěvníků a dalších analýz k odhalení slabých míst e-shopu. Naučíte... Zobrazit více

Chcete zjistit, proč zákazníci opouštějí váš e-shop bez nákupu? Kam nejčastěji klikají, kde váhají a proč nedokončí objednávku? Microsoft Clarity vám dá odpovědi! V tomto worshopu se podíváme na praktické využití heatmap, nahrávek návštěvníků a dalších analýz k odhalení slabých míst e-shopu. Naučíte se, jak číst data a přetavit je v konkrétní změny, které zvýší konverze a tržby.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok
  • (Případně) vlastní notebook